نرم افزار ضبط ویدئو و گرفتن عکس از دسکتاپ Ashampoo Snap [RB:Rozblog_Dynamic_Code] [RB:Rozblog_Js]

نرم افزار ضبط ویدئو و گرفتن عکس از دسکتاپ Ashampoo Snap

تبلیغات بنری

نرم افزار ضبط ویدئو و گرفتن عکس از دسکتاپ Ashampoo Snap
تعداد بازديد : 915

Ashampoo Snap  سریعترین و انعطاف پذیرترین راه حل برای ضبط ، ویرایش و به اشتراک گذاری هر چیزی در صفحه نمایش شما به عنوان عکس یا فیلم است.اینترنت پر از تصاویر ، متن ها و فیلم های جذاب است. Ashampoo Snap ضبط کردن آنچه دوست دارید آسان می کند! ذخیره تصویر و فیلم و ویرایش آنها را به دلخواه خود! هر چیزی که روی صفحه نمایش خود مشاهده می کنید ، Snap می تواند ضبط کند!

 دانلود

نرم افزار حذف بد افزار Gridinsoft Anti Malware
تعداد بازديد : 840

 

 

GridinSoft Anti-Malware انواع تهدیدات را بر روی رایانه شخصی ویندوز شما از جمله بدافزار ، نرم افزارهای تبلیغاتی مزاحم و PUP ها را شناسایی و مورد هدف قرار می دهد. از رایانه خود مراقبت کنید و بجای روش های دستی و طولانی و واقعاً خسته کننده ، ویروس ها را با چند کلیک ازبین ببرید.

 دانلود

نویسنده :
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 فروردين 1399 ساعت: 18:46

نرم افزار تشخیص مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری AIDA64 Extreme
تعداد بازديد : 932

AIDA64 Extreme دارای موتور تشخیص سخت افزار است که در کلاس خود بی نظیر است. این نرم افزار اطلاعات دقیق در مورد نرم افزار نصب شده را ارائه می دهد و عملکردهای تشخیصی و پشتیبانی از اورکلاک را ارائه می دهد. از آنجا که مانیتور سنسورها در زمان واقعی است ، می تواند ولتاژ ، دما و سرعت خواندن دقیق فن را جمع کند ، در حالی که عملکردهای تشخیصی آن به تشخیص و جلوگیری از مشکلات سخت افزاری کمک می کند. همچنین چندین معیار برای اندازه گیری یا عملکرد اجزای سخت افزاری منفرد یا کل سیستم ارائه می دهد. این نرم افزار  سازگار با تمام نسخه های 32 بیتی و 64 بیتی ویندوز ، از جمله ویندوز 10 و ویندوز سرور 2016 است.
 دانلود

دانلود نرم افزار YouTube Downloader
تعداد بازديد : 864

چیزهای جالب بسیاری در YouTube وجود دارد ، اما شما نمی توانید فیلم ها را به صورت پیش فرض بارگیری کنید یا آنها را به عنوان فایلهای صوتی ذخیره نکنید. به همین دلیل YouTube Video Downloader را توسعه دادیم. این برنامه به شما کمک می کند بارگیری های ویدیویی را به سرعت و بدون توقف انجام دهید. با استفاده از برنامه ما می توانید به سادگی یک لیست پخش یا کانال YouTube را یک بار بارگیری کنید و هر زمان و هر کجا که می خواهید تماشا کنید.

این برنامه دارای کاربردهای راحت بسیاری برای کشف و لذت بردن شماست. آن را امتحان کنید ، آن را بارگیری کنید!

     چندین فیلم به طور همزمان بارگیری می شود
     پشتیبانی از وضوح فوق العاده بالا از جمله 4K & 8K (با صدا)
     لیست های پخش کامل و کانال ها را بارگیری می کند
     YouTube ، Vimeo ، Dailymotion ، Soundcloud و موارد دیگر
     آهنگ صوتی را استخراج می کند و آن را به صورت MP3 ذخیره می کند
     در تمام سیستم عامل های مدرن (macOS ، Windows و Ubuntu) کار می کند


 دانلود

نویسنده :
تاریخ انتشار : شنبه 16 فروردين 1399 ساعت: 13:50

نرم افزار تشخیص و حل مشکلات شبکه PingPlotter
تعداد بازديد : 870

PingPlotter برای استقرار و دسترسی به هر کجا که نیاز باشد آسان است ، خواه یک محل کار محلی ، سرور از راه دور یا رایانه ابری باشد. علاوه بر این ، استفاده از پهنای باند پینگ پینگ پلاتتر به معنای این است که می توانید صدها مسیر را در زمان واقعی رصد کنید ، و به شما در پیشبرد تأثیرگذاری مسائل کمک می کند. وقتی یک شبکه دارای مشکلات است ، شما اغلب به چیزی بیش از تصویر بزرگ نیاز دارید. PingPlotter به شما کمک می کند تا سریعاً عمل کنید.
همه چیز از زمان تاخیر تا اتصال اتصال برای هر هاپ در یک مسیر نمایش داده می شود و به شما کمک می کند مشکلات را با یک نگاه مشخص کنید. هنگامی که باید ببینید مکانها در یک شبکه به چه صورت زندگی می کنند ، PingPlotter روشن ترین پنجره را به شما می دهد.

 دانلود

نرم افزار VMware Fusion- شبیه سازی انواع سیسیتم عامل ها در مک
تعداد بازديد : 1143

VMware Fusion به کاربران Mac توانایی اجرای Windows در Mac را به همراه صدها سیستم عامل دیگر را در کنار برنامه های Mac و بدون راه اندازی مجدد فراهم می کند. فیوژن برای کاربران خانگی به اندازه کافی ساده است و برای متخصصان ، توسعه دهندگان و مشاغل IT به اندازه کافی قدرتمند است.
 دانلود

تبلیغات بنری
//تبلیغات متنی//