نرم افزار Microsoft Office 2016 Pro Plus [RB:Rozblog_Dynamic_Code] [RB:Rozblog_Js]

نرم افزار Microsoft Office 2016 Pro Plus

تبلیغات بنری

نرم افزار Microsoft Office 2016 Pro Plus
تعداد بازديد : 683

مجموعه تولیدی مایکروسافت با نسخه جدید Microsoft Office 2016 Professional Plus همراه است. پیشرفت های قابل توجهی در رابط کاربری حاصل شده است و قطعات به سطح بعدی فضای کاری حرفه ای منتقل شده اند. Microsoft office 2016 Pro به کلیه مشخصات معمولی و پیشرفته مجهز شده و برای تجربه نهایی کاربر طراحی شده است. Word، Project 2016، PowerPoint، Visio، Outlook، OneNote و Excel اجزای این بسته هستند ...

لینک دانلود

نرم افزار Auslogics BoostSpeed 11.3.0
تعداد بازديد : 627


BoostSpeed یک بررسی کامل از کل سیستم شما در یافتن پرونده های ناخواسته ، مشکلات مربوط به کاهش سرعت و دلایل بروز اشکالات یا خرابی های سیستم یا برنامه را اجرا می کند. از طریق تحقیقات و آزمایش های زیادی تکنیک های دقیقی را طراحی شده است که امکان پیدا کردن موارد را فراهم می کند ، که می توان با اطمینان و بدون خطر آسیب رساندن به سیستم عامل شما ، با خیال راحت حذف کرد ...

لینک دانلود

نرم افزار Speedy Painter 3.6.4
تعداد بازديد : 569

Speedy Painter یک نرم افزار ساده و سبک وزن برای ویرایش و طراحی تصاویر است. این نرم افزار در C ++ نوشته شده است و از کتابخانه گرافیکی OpenGL استفاده می کند ...

لینک دانلود

نویسنده :
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 دی 1398 ساعت: 18:53

LINE Free Calls & Messages برای اندروید
تعداد بازديد : 488

 

LINE یک برنامه رایگان برای Android است که به شما امکان می دهد بدون محدودیت با دوستان خود تماس بگیرید و متن دهید. تماس ویدیویی ، تماس صوتی و پیام ها را به صورت رایگان و سرگرم کننده انجام دهید. این برنامه به شما برچسب و ایموجی می دهد تا به شما اجازه دهد پیام های خود را بصورت خلاقانه تر بیان کنید. از چت های گروهی با حداکثر 200 دوست لذت ببرید ، سپس از طریق نظرسنجی هایی که می توانید با همه دوستان خود انجام دهید ، به راحتی تصمیم بگیرید و سپس عکس و فیلم را با مکان خود به راحتی اضافه یا به اشتراک بگذارید ...

لینک دانلود

نویسنده :
تاریخ انتشار : شنبه 21 دی 1398 ساعت: 18:10

نرم افزار Windows 7 SP1
تعداد بازديد : 618

ویندوز 7 SP1 یک سیستم عامل گسترده است که قدرت و ویژگی های امنیتی زیادی را در اختیار کاربران قرار می دهد. این سیستم عامل سبک است برای همه نوع کاربران یک محیط جامع و یک رابط کاربری آشنا را برای انجام همه کارها ارائه می دهند. مایکروسافت به روزرسانی های مداوم را برای ویندوز 7 ارائه می دهد که امنیت و پایداری سیستم عامل را افزایش می دهد.

لینک دانلود

نویسنده :
تاریخ انتشار : جمعه 20 دی 1398 ساعت: 20:11

نرم افزار InnovMetric PolyWorks Metrology Suite 2019 IR7
تعداد بازديد : 970


PolyWorks یک برنامه شناخته شده و چند منظوره برای تولید از نرم افزار InnovMetric است.اگر به پردازش داده های اسکن لیزری نیاز دارید ، این نرم افزار مفید خواهد بود.این نرم افزار برای کنترل پارامترهای هندسی انواع مختلف محصولات ، مهندسی معکوس ، کاملاً از عهده کارهای معماری ، نظارت و حتی تغییر شکل سطح زمین کنار می آید.

لینک دانلود

نویسنده :
تاریخ انتشار : پنج شنبه 19 دی 1398 ساعت: 18:37

نرم افزار EagleGet 2.1.6.30
تعداد بازديد : 622


EagleGet نرم افزاری است که می توانیم از آن برای سرعت بخشیدن به روند بارگیری پرونده ها از طریق اینترنت استفاده کنیم. این برنامه رقیب اصلی IDM است که در حال حاضر بسیار معروف است. برخلاف IDM ، جدیدترین نسخه  EagleGet نرم افزار رایگان است ، بنابراین برای فعال کردن مدیر بارگیری در این مورد نیازی به کرک یا پچ ندارید.

لینک دانلود

نرم افزار Wise Folder Hider Pro
تعداد بازديد : 504

Wise Folder Hider Pro داده های خصوصی و مهم شما را از نگاه دیگران پنهان می کند. این برنامه به عنوان یک ابزار برای مخفی سازی  USB درایو / پرونده / پوشه رایگان طراحی شده است. کاربر می تواند برای مخفی کردن پرونده ها و پوشه های حساس یا مهم روی پارتیشن های محلی یا دستگاه های جداشده از آن استفاده کند. از طریق برنامه ها یا سیستم عامل های دیگری مانند DOS ، به داده ها نمی توان دسترسی پیدا کرد. تنها راه دسترسی یا مخفی کردن این داده ها وارد کردن رمز عبور معتبر است.

لینک دانلود

نرم افزار Autodesk EAGLE Premium 9.5.2
تعداد بازديد : 944

این نرم افزار شامل تمام ابزارهای مورد نیاز برای طراحی PCB ،ایجاد نوآوری های  الکترونیکی طرح PCB ، ابزار ویرایش شماتیک ، ویژگی های محتوای کتابخانه و موارد دیگراست . نسخه کامل EAGLE Premium شما را قادر می سازد تا طرح های زیبایی PCB ایجاد کنید و به سرعت طراحی الکترونیکی خود را آزمایش کنید. عملکرد مدار را با ابزار شبیه سازی چند منظوره اعتبار دهید ، همگام سازی مدار شماتیک و مدار PCB و موارد دیگر را انجام دهید.

لینک دانلود

نرم افزار MKVToolnix 42.0.0
تعداد بازديد : 506

 
MKVToolnix یک نرم افزار رایگان است که به شما امکان می دهد پرونده های ویدیویی بیشتری را با فرمت MKV ایجاد کنید ، تغییر دهید ، بازرسی کنید و برای ادغام ویدئو ها و زیرنویس ها نیز از این نزم افزار استفاده کنید.نرم افزار  MKVToolnix  فرمت های ویدیویی از جمله AVI ، MPEG ، MP4 ، MPEG ،... فرمت های  صوتی شامل AAC ، FLAC ، MP2 ، MP3 ، AC3 ، DTS / DTS-HD ، Vorbis و اکثر قالب های زیرنویس شامل SRT ، PGS / SUP ، VobSub ، ASS و SSA را پشتیبانی می کند.

نرم افزار NoxPlayer 6.6.0.0
تعداد بازديد : 498

Nox App Player یک شبیه ساز رایگان اندرویدی است که تجربه ای بهتر  برای کاربرانی که می خواهند بازی ها و برنامه های اندرویدی را بر روی رایانه شخصی انجام دهند ، به ارمغان می آورد. بر اساس اندروید 4.4.2 و سازگار با X86 / AMD ، در مقایسه با برنامه های مشابه مانند BlueStacks ، YouWave یا Andy شبیه ساز اندروید مزیت بزرگی در عملکرد ، ثبات و سازگاری کسب کرده است. پاسخ سریع ،صفحه بزرگتر ، عملیات آسان تر ،پایداری عالی ،سازگاری کامل از ویژگی های اصلی این نرم افزار است.

لینک دانلود

نرم افزار n-Track Studio 9.1.0 Build 3632
تعداد بازديد : 491

رایانه شخصی شما را به استودیوی ضبط صوتی چند منظوره آسان تبدیل می کند. این ابزار برای ضبط صدا ، رمزگذاری ، مخلوط کردن و ویرایش صوتی با کیفیت حرفه ای مناسب است. آهنگ های صوتی خود را ضبط و ویرایش کنید و جلوه ها را اعمال کنید، سی دی های صوتی را مخلوط کرده و سپس رایت کنید یا فایلهای mp3 ایجاد کنید. n-Track Studio یک ضبط کننده چند ضبط صوتی و MIDI دیجیتال است که کامپیوتر شما را به استودیوی قدرتمند ضبط صدا تبدیل می کند. شما می توانید آهنگ های صوتی خود را ضبط کنید و پخش کنید.

لینک دانلود

نویسنده :
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 دی 1398 ساعت: 1:32

نرم افزار Actual Multiple Monitors 8.14.3
تعداد بازديد : 498

 بسیاری از کاربران برای به دست آوردن فضای کاری بیشتر یا صرفاً برای جدا کردن نوع مختلف برنامه های کاربردی ، به تنظیمات مانیتورهای چندگانه متوسل می شوند. این روش مزایای بسیاری دارد ، اما برخی از نقاط ضعف در آن وجود دارد و برای غلبه بر آنها باید از ابزارهای تخصصی مانند Actual Multiple Monitors استفاده شود.

لینک دانلود

نویسنده :
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 دی 1398 ساعت: 23:24

نرم افزار WinZip Driver Updater 5.31.4.2
تعداد بازديد : 548

درایور WinZip درایور اسکن نرم افرار شناسایی و توصیه به روز رسانی درایوراست. این نرم افزار  می تواند به سرعت و به راحتی بروزرسانی درایور ها را به منظور افزایش عملکرد و بهبود قابلیت اطمینان در رایانه شخصی شما انجام دهد.  WinZip Driver Updater دارای بانک اطلاعاتی گسترده ای از جدیدترین و به روزترین درایورهای نرم افزاری و سخت افزاری است. درایور بروزرسانی رایانه شخصی سیستم شما را اسکن کرده و درایورهای قدیمی ویندوز را شناسایی می کند. هنگامی که درایور قدیمی ویندوز پیدا شد می توانید درایور را با یک کلیک و همچنین به روز کنید.

لینک دانلود

نرم افزار GoldenDict 1.5.0 Win/Mac
تعداد بازديد : 859

مترجم رایگان GoldenDict 1.5.0 Win/Mac قابلیت پشتیبانی از چند دیکشنری دیگر مانند Babylon را دارد و  برای انجام جستجو  از ویکی پدیا ، ویکی‌واژه یا هر سایت دیگر مبتنی بر MediaWiki پشتیبانی میکند. این نرم افزار  امکان استفاده از وب سایت های دلخواه به عنوان فرهنگ لغت از طریق الگوهای Url Templated را دارد. و از سیستم مورفولوژی مبتنی بر هان اسپل ، برای پیشنهادات کلمه ای و کلمات کلیدی استفاده می کند و ...

لینک دانلود

نرم افزار SILKYPIX JPEG Photography 9.2.14.0
تعداد بازديد : 519

"SILKYPIX JPEG Photography 9" بهترین ابزار تنظیم برای اتمام به عنوان یک عکس زیبا برای وبلاگ ها و SNS ، و چاپ و پایان دادن به کارهای غیر سازنده است. در SILKYPIX JPEG Photography 9 ، دکمه "Auto Adjust" که به طور خودکار تصحیح مناسب برای تصویر را انجام می دهد.

لینک دانلود

نویسنده :
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 دی 1398 ساعت: 22:53

نرم افزار Light Image Resizer 6.0.0.20
تعداد بازديد : 539

این نرم افزار ابزاری است که با کوچک کردن وضوح تصویر یا جابجایی آنها در دیسک سخت شما ، عکس های شما را سازماندهی می کند. این ابزار مناسب برای کسانی است که  تصاویر دیجیتالی خود را در رایانه شخصی خود ذخیره می کنند و می خواهند تغییر اندازه ، فشرده سازی ، تبدیل تصاویر ، ایجاد نسخه ، ایجاد یا وارد کردن عکس را انجام دهند.

لینک دانلود

نرم افزار Internet Download Manager (IDM) 6.35 Build 18 Retail
تعداد بازديد : 513

 IDM سریعترین و قدیمی ترین مدیر دانلود اینترنتی است که قابلیت افزایش سرعت بارگیری شما تا 50 درصد را دار، IDM  قابلیت از سرگیری مجدد به دلیل از دست رفتن اتصال به شبکه ، خرابی شبکه خاموش کردن رایانه یا هر مشکلی که باعث قطع اینترنت شما شده استرا دارد. نرم افزار IDM از چندین پروتکل مانند سرورهای پروکسی ، FTP ، HTTP ، HTTPS پشتیبانی کنید. رابط کاربری و گرافیک ساده IDM کاربر پسند و آسان برای استفاده است.

لینک دانلود

نرم افزار WinToUSB Enterprise 5.1
تعداد بازديد : 523

 

WinToUSB به شما این امکان می دهد سیستم عامل ویندوز را در USB-HDD یا USB-Flash  یا دیسک CD / DVD به عنوان منبع  نصب و راه اندازی کنید. WinToUSB همچنین از ایجاد یک WinPE USB قابل بوت پشتیبانی می کند ، می تواند به شما در انتقال محتوای WinPE به درایو USB کمک کند و درایو را بوت کنید.

لینک دانلود

نویسنده :
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 دی 1398 ساعت: 23:35
تبلیغات بنری
//تبلیغات متنی//