دانلود نرم افزار Auslogics BoostSpeed 11.2.0.3 [RB:Rozblog_Dynamic_Code] [RB:Rozblog_Js]

دانلود نرم افزار Auslogics BoostSpeed 11.2.0.3

تبلیغات بنری

دانلود نرم افزار Auslogics BoostSpeed 11.2.0.3
تعداد بازديد : 1221

نرم افزار  BoostSpeed فضای دیسک آزاد را افزایش داده و ثبات سیستم های عامل را بهبود می بخشد.  رجیستری سیستم را تمیز می کند ،  بهینه سازی حافظه کار و سرعت بخشیدن به شروع خدمات و برنامه های نصب شده از دیگر کاربرد های این نرم افزار است.

دانلود نرم افزار

نویسنده :
تاریخ انتشار : جمعه 30 آبان 1398 ساعت: 23:54
برچسب ها : , , , ,

دانلود واتساپ
تعداد بازديد : 1262


با واتس اپ ، پیام سریع ، ساده ، ایمن دریافت خواهید کرد و نیز می توانید بصورت کاملا رایگان صحبت کنید و از سراسر دنیا قابل دسترس است.

لینک دانلود آخرین ورژن واتساپ برای اندروید

لینک دانلود آخرین ورژن واتساپ برای ویندوز و مک

نویسنده :
تاریخ انتشار : شنبه 27 آبان 1398 ساعت: 14:36
برچسب ها : ,

استفاده از Aspen Plus را برای بهینه سازی شرایط راکتور
تعداد بازديد : 890

 

این ویدئو نحوه استفاده از Aspen را برای بهینه سازی شرایط راکتور (فشار ، دما ، ترکیب خوراک) برای تبدیل و selectivity را نشان می دهد. در این مثال  از سنتز DME مستقیم با یک فرض تعادل استفاده شده است.

لینک دانلود

نویسنده :
تاریخ انتشار : شنبه 25 آبان 1398 ساعت: 14:11

آموزش طراحی مبدل های حرارتی (انگیسی)
تعداد بازديد : 853

 

آموزش استفاده از نرم افزار  Aspen Hysys و Aspen EDR برای ارزیابی / بررسی طراحی مبدلهای حرارتی

لینک دانلود

نویسنده :
تاریخ انتشار : شنبه 21 آبان 1398 ساعت: 1:5

آموزش طراحی مبدل پوسته و لوله (انگلیسی)
تعداد بازديد : 839

 

فیلم آموزشی طراحی یک مبدل حرارتی پوسته و لوله ساده با استفاده ازنرم افزارAspen Hysys 

دانلود فیلم

نویسنده :
تاریخ انتشار : شنبه 19 آبان 1398 ساعت: 14:38

دانلود نرم افزار VueScan
تعداد بازديد : 1151

VueScan ، محبوب ترین نرم افزار اسکنر جهان است که توسط عکاسان ، کاربران خانگی ، خدمات اسکن و شرکت ها بصورت گسترده استفاده می شود. VueScan یک برنامه اسکن است که با اکثر اسکنرهای فیلم با سطح بالا و با کیفیت بالا کار می کند . استفاده از آن بسیار آسان است و همچنین دارای ویژگی های پیشرفته ای برای بازیابی رنگ های محو شده است.
VueScan  بهره وری شما را افزایش می دهد و در هزینه شما صرفه جویی می کند. VueScan دارای گزینه های پیشرفته اسکن ، ویژگیهای قدرتمند بوده و اسکنهای شما را با دقت رنگ برتر و تعادل رنگ بهتر بهبود می بخشد. VueScan بیش از 700 اسکنر و 209 پرونده خام دوربین دیجیتال را پشتیبانی می کند و حدود 5 دقیقه طول می کشد تا بارگیری و نصب شود.
نویسنده :
تاریخ انتشار : جمعه 17 آبان 1398 ساعت: 18:35
برچسب ها : ,

آموزش طراحی دوچرخه در نرم افزار Solidworks
تعداد بازديد : 1050

 
 
آموزش طرای دوچرخه در نرم افزار سالید ورک با کمک طرح و ابزارهای ویژه
نویسنده :
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 آبان 1398 ساعت: 21:27

دانلود نرم افزار اندرویدی iShredder ™ Android 6 MILITARY
تعداد بازديد : 991

iShredder ™ Android 6 MILITARY یک برنامه یک برنامه حذف دائمی و ایمنی داده های اندرویدی است. از ویژه گی های آن می توان به چند مورد زیر اشاره کرد:

 تمام داده ها ، پرونده ها ، پوشه ها ، عکس ها ، مخاطبین و موارد دیگر را با خیال راحت حذف کنید

 داده های حریم خصوصی را با خیال راحت حذف کنید

حذف امن اطلاعات کاملاً مطابق با قانون حفظ حریم خصوصی اروپا (GDPR)

 برنامه های ProtectStar  توسط بیش از 2،000،000 کاربر در 123 کشور مورد استفاده قرار می گیرند

لینک دانلود

 

نویسنده :
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 آبان 1398 ساعت: 1:40

آموزش نرم افزار اسپن پلاس
تعداد بازديد : 869

 

این مثال استفاده از مدلهای راکتور را در تولید اتیل استات در Aspen Plus نشان می دهدکه ساخته شده توسط دانشکده در کالج لافایت و توسط دانشگاه کلرادو بولدر ، گروه مهندسی شیمی و زیست شناسی ساخته شده است.

دانلود حل مسئله راکتور با استفاده از نرم افزار Aspen plus.mp4 از یک آپلود

نویسنده :
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 آبان 1398 ساعت: 15:43

دانلود نرم افزار KMplayer 4.2.2.32
تعداد بازديد : 1856

نرم افزار KMplayer یکی از پرترفدارترین نرم افزارهایی است که در عین ساده گی و کم حجمی قادر است بسیاری از فرمت های ویدئو و موزیک را باز کند.

لینک دانلود

دانلود نرم افزار WinRAR 5.71 مخصوص ویندوز
تعداد بازديد : 1304

WinRAR یک مدیر بایگانی قدرتمند است که  می تواند از داده های شما نسخه پشتیبان تهیه کند و اندازه پیوست های ایمیل را کاهش دهد ، RAR ، ZIP و سایر پرونده های بارگیری شده از اینترنت را  باز کند ، بایگانی جدید با فرمت RAR و ZIP ایجاد کند.
لینک دانلود نسخه 32 بیت
دانلود فایل با لینک مستقیم
لینک دانلود نسخه 64 بیت

دانلود فایل با لینک مستقیم

نویسنده :
تاریخ انتشار : جمعه 19 آبان 1398 ساعت: 14:39

دانلود نرم افزار Aspen HYSYS مخصوص ویندوز
تعداد بازديد : 1829

 

Aspen HYSYS یک ابزار مدل سازی فرآیند پیشرو در بازار برای طراحی مفهومی ، بهینه سازی ، برنامه ریزی تجاری ، مدیریت دارایی و نظارت بر عملکرد برای تولید نفت و گاز ، فرآوری گاز ، پالایش نفت و صنایع جداسازی هوا است. Aspen HYSYS یک عنصر اصلی برنامه های مهندسی AspenTech's aspenone® است. Aspen HYSYS خود را به عنوان یک شبیه ساز فرآیند بسیار بصری و آسان برای استفاده در صنعت نفت و گاز و پالایش قرار داده است. کاربران با دانش قبلی نسبت به Aspen HYSYS می توانند توانایی های مدل سازی آن را انتخاب و آموزش دهند.

لینک دانلود

نویسنده :
تاریخ انتشار : جمعه 18 آبان 1398 ساعت: 14:17

دانلود نرم افزار CSI Bridge Advanced 21.1.0 Build مخصوص ویندوز
تعداد بازديد : 1289

مدل سازی ، تجزیه و تحلیل و طراحی سازه های پل برای ایجاد نهایی در ابزارهای مهندسی کامپیوتری در CSiBridge ادغام شده اند. سهولت اجرای همه این وظایف ، CSiBridge را به برنامه ای نرم افزاری و کاربردی ترین نرم افزاری که امروزه در بازار موجود است تبدیل می کند. مهندسان با استفاده از CSiBridge می توانند هندسه های پیچیده پل ، شرایط مرزی و موارد بار را به راحتی تعریف کنند. مدل های پل به صورت پارامتری تعریف می شوند ، با استفاده از عباراتی که برای مهندسین پل مانند خطوط چیدمان ، دهانه ، یاتاقان ها ، اباتمنت ها ، خم ها ، لولا ها و تنش پس از آن آشنا هستند. این نرم افزار با ایجاد تغییر در پارامترهای تعریف پل ، مدل های ستون فقرات ، پوسته یا جامد را ایجاد می کند که به طور خودکار بروزرسانی می شوند.

نویسنده :
تاریخ انتشار : جمعه 9 آبان 1398 ساعت: 14:48

دانلود نرم افزار Dassault Systemes CATIA 5.21 مخصوص ویندوز
تعداد بازديد : 1176


CATIA® نرم افزار پیشرو در زمینه مهندسی و طراحی جهان برای تعالی محصول طراحی CAD 3D CAD است. از آن برای طراحی ، شبیه سازی ، تجزیه و تحلیل و ساخت محصولات در صنایع مختلف از جمله هوافضا ، خودرو ، کالاهای مصرفی و ماشین آلات صنعتی استفاده می شود.
اگر بیایستید و به اطراف خود نگاهی بیندازید ، CATIA در همه جا است. CATIA در هواپیما است که به تازگی پرواز کرده است ، اتومبیلی که تازه ساکت بود ، تلفنی که به آن جواب داده بود ، و بطری آب که تازه تمام شده بود.

دانلود نرم افزار

 

نویسنده :
تاریخ انتشار : جمعه 15 آبان 1398 ساعت: 14:15

نرم افزار مهندسی VariCAD مخصوص ویندوز
تعداد بازديد : 1007

رابط کاربری گرافیکی VariCAD (GUI) طراحی شده است تا جهت گیری سریع و بصری 3D / 2D را امکان پذیر کند. به دقت طراحی و تنظیم شده است تا روند تفکر یک طراح را منعکس کند ، تا ایده ها با حداقل مراحل انجام شود و با آنها ارتباط برقرار شود. همه دستورات با تمرکز بر سهولت استفاده ایجاد شده اند. می توانید با ایجاد یک مدل سه بعدی شروع کرده و سپس از آن برای ایجاد خودکار فایلهای نقشه استفاده کنید ، یا می توانید فقط در 2D ترسیم کنید. طراحی به صورت سه بعدی عموماً "طبیعی تر" است ، زیرا از نزدیک نمایانگر قطعات و مجامع واقعی است. رویکرد سه بعدی معمولاً بیشتر از پیش نویس 2D شهودی است. مدل های ایجاد شده به صورت سه بعدی به راحتی به اسناد متداول 2D تبدیل می شوند. VariCAD ابزاری را برای بروزرسانی 2D بعد از تغییر مدلهای سه بعدی فراهم می کند.
نویسنده :
موضوع: مهندسی مکانیک , ,
تاریخ انتشار : جمعه 5 آبان 1398 ساعت: 14:16

دانلود نرم افزار سپ CSI SAP2000 مخصوص ویندوز
تعداد بازديد : 985

CSI SAP2000 - سیستمی برای  تجزیه و تحلیل استاتیک و پویا سه بعدی با روش المان محدود و طراحی ساختاری است.
SAP2000 از اصولی پیروی می کند که ویژگی های اصلی آن رابط کاربری مدرن ، بصری و جهانی مبتنی بر هسته محاسبه منحصر به فرد و ابزار طراحی ساختاری برای مهندسین طراحی زیرساخت های حمل و نقل ، ساختمانهای صنعتی و عمرانی ، امکانات ورزشی و سایر امکانات است.
از یک محیط کاری مدل سازی شی گرا سه بعدی گرفته تا طیف گسترده ای از گزینه های ساختاری و گزینه های طراحی که بصورت جامع در یک رابط کاربری قدرتمند ادغام شده اند ، SAP2000 یکپارچه ترین ، کارآمدترین و کاربردی ترین سیستم محاسباتی با هدف کلی در بازار امروز است. . رابط بصری به شما امکان می دهد تا در کوتاه ترین زمان ممکن و بدون یک فرایند یادگیری طولانی ، مدل های سازه ها را ایجاد کنید. امروز می توانید از SAP2000 برای همه کارهای محاسبه و طراحی خود ، از جمله کارهای کوچک روزمره استفاده کنید.
با استفاده از قالب های داخلی می توانید مدل های پیچیده ایجاد و به عناصر محدود تقسیم شوید. ابزارهای طراحی یکپارچه ساختاری قادر به تولید خودکار باد ، موج ، بارهای وسایل نقلیه و بارهای لرزه ای بر روی مدل هستند و همچنین می توانند براساس استانداردهای طراحی کشورهای مختلف ، یک کنترل کامل اتوماتیک از فولاد و عناصر بتونی مسلح را انجام دهند.

دانلود نرم افزار

نویسنده :
موضوع: مهندسی عمران , ,
تاریخ انتشار : جمعه 7 آبان 1398 ساعت: 12:32
برچسب ها : , ,

نرم افزار SolidWorks 2018
تعداد بازديد : 1765

 

نسخه جدید بیش از 200 ویژگی و پیشرفت جدید در همه جنبه های نرم افزار ارائه می دهد که در پاسخ مستقیم به درخواست های مشتریان بوده است. تغییرات در SOLIDWORKS 2018 به محض شروع برنامه مشهود است. گفتگوی خوش آمدید ، روشی مناسب برای باز کردن اسناد ، مشاهده پوشه ها و منابع دسترسی را فراهم می کند. این گفتگو دارای چهار زبانه خانه ، اخیر ، یادگیری و هشدارها است و با کلیک بر روی دکمه صفحه اصلی در نوار ابزار استاندارد ، در هر زمان قابل دسترسی است.

دانلود نرم افزار

 

نویسنده :
تاریخ انتشار : جمعه 3 آبان 1398 ساعت: 14:37
تبلیغات بنری
//تبلیغات متنی//