برنامه اندرویدی lucky patcher [RB:Rozblog_Dynamic_Code] [RB:Rozblog_Js]

برنامه اندرویدی lucky patcher

تبلیغات بنری

برنامه اندرویدی lucky patcher
تعداد بازديد : 1060

Lucky Patcher یک برنامه رایگان آندروید است که می تواند بسیاری از برنامه ها و بازی ها را تغییر دهد ، تبلیغات را مسدود کند ، برنامه های سیستم ناخواسته را حذف کند ، برنامه های پشتیبان را قبل و بعد از اصلاح ، برنامه ها را به کارت SD منتقل کند ، تأیید مجوز را از برنامه ها و بازی های پرداخت شده و غیره حذف کند.
 دانلود

بازی اندرویدی Brawl Stars محصول سوپر سل
تعداد بازديد : 1085

بازی اندرویدی Brawl Stars محصول سوپر سل

امکانات:
- برای نبردهای 3به3 تیمی  با بازیکنانی از سراسر جهان
- یک حالت رویال نبرد چند نفره سریع گام برای موبایل ساخته شده است
- قفل و جمع آوری Brawlers جدید ، قدرتمند
- رویدادهای جدید و حالت های بازی روزانه
- صعود به بالای فهرست مدیران در رده بندی های جهانی و محلی
- برای به اشتراک گذاشتن نکات و نبرد با یکدیگر ، به باشگاه خود با سایر بازیکنان خود بپیوندید یا راه اندازی کنید
 و ...
 دانلود

نویسنده :
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 ارديبهشت 1399 ساعت: 20:1

نرم افزار بهینه سازی ویندوز Ashampoo WinOptimizer
تعداد بازديد : 910

Ashampoo WinOptimizer  سیستم ویندوز شما را تسریع ، پاکسازی و رفع می کند. این نه تنها یک پاک کننده است بلکه خدمات سیستم ، کارایی یا شخصی سازی سیستم را نیز ارائه می دهد. امنیت خود را بهبود بخشیده و از حریم خصوصی خود فقط با چند کلیک محافظت کنید.نرم افزار رایگان Ashampoo WinOptimizer  از دو ماژول قدرتمند برای شخصی سازی ویندوز و محافظت از حریم شخصی شما برخوردار است. AntiSpy از Telemetry ، به اشتراک گذاری پوشه ، دسترسی از راه دور و تنظیمات به روزرسانی مراقبت می کند ، در حالی که کنترل حریم خصوصی Win10 به کاربران امکان می دهد سرویس های مکان ، همگام سازی ابر ، Cortana و بسیاری از ویژگی های مرتبط با حریم خصوصی را غیرفعال کنند.

 دانلود

 

نویسنده :
تاریخ انتشار : پنج شنبه 18 ارديبهشت 1399 ساعت: 18:56

نرم افزار اطلاع رسانی ایمیل های دریافتی howard
تعداد بازديد : 956

اگر یک حساب ایمیل مایکروسافت دارید - ممکن است این یک آدرس Hotmail.com ، Outlook.com یا Live.com باشد - بدون شک به بررسی آنلاین ایمیل خود عادت کرده اید. اگر تصمیم گرفتید از یک مشتری ایمیل مانند Outlook برای مدیریت ایمیل خود استفاده کنید ، می توانید هنگام دریافت نامه جدید ، اعلان های دسک تاپ را دریافت کنید ، و این چیزی است که هوارد بدون نیاز به مشتری ایمیل شما را ارائه می دهد.
این ایده بسیار ساده است. این برنامه کوچک با نمایش نماد اطلاع رسانی سینی سیستم هر زمان که یک ایمیل جدید را در حساب ایمیل Microsoft خود دریافت کنید. این به نوبه خود مفید است زیرا این بدان معنی است که دیگر نیازی به چک کردن وضعیت صندوق ورودی خود ندارید تا پیام های جدید خود را ببینید ...

 دانلود

نرم افزار Evorim Free Firewall
تعداد بازديد : 996

Evorim Free Firewall یک فایروال حرفه ای کاملاً برجسته است که کامپیوتر شما را در برابر تهدیدات اینترنت محافظت می کند. شما می توانید با کنترل برنامه ها اجازه دسترسی به اینترنت را به آن بدهید یا اجازه دسترسی را از ان بگیرید. فایروال رایگان هنگامی که برنامه ها می خواهند به اینترنت در پس زمینه و بدون اطلاع شما دسترسی پیدا کنند ، به شما اطلاع می دهد. در حالت نظارت ، هیچ نرم افزاری بدون مجوز قبلی شما نمی تواند به اینترنت یا شبکه دسترسی پیدا کند. شما کنترل کاملی بر جریان داده های خارج از سیستم و به سیستم خود دارید.

 دانلود

نرم افزار CoolUtils Total Image Converter
تعداد بازديد : 881

CoolUtils Total Image Converter به شما امکان می دهد تا از یک تصویر عکس بگیرید و یک تصویر جدید را با اندازه یا فرمت متفاوت ایجاد کنید ، یا این کار را برای دسته های عظیمی از فایلهای گرافیکی با یک کلیک انجام دهید. این برای طراحان وب و سایر متخصصان فناوری اطلاعات بسیار ارزشمند است. این نرم افزار تقریباً از کلیه قالبهای محبوب (JPG ، GIF ، BMP ، PBM ، PGM ، PCX ، PNG ، PPM ، TGA ، TIF ، WMF ، EMF) پشتیبانی می کند. تنها کاری که باید انجام دهید تنظیم اندازه و قالب مورد نیاز است و Total Image Converter بقیه را بطور خودکار انجام می دهد.
 دانلود

تبلیغات بنری
//تبلیغات متنی//