نرم افزار ASP.NET Maker [RB:Rozblog_Dynamic_Code] [RB:Rozblog_Js]

نرم افزار ASP.NET Maker

تبلیغات بنری

نرم افزار ASP.NET Maker
تعداد بازديد : 642


ASP.NET Maker یک ابزار اتوماسیون قدرتمند است که می تواند به سرعت یک برنامه وب ASP.NET Core 3.1 MVC را در C # از MySQL ، PostgreSQL ، Microsoft Access ، Microsoft SQL Server ، Oracle و SQLite ایجاد کند. با استفاده از ASP.NET Maker ، می توانید بلافاصله وب سایتهایی ایجاد کنید که به کاربران امکان مشاهده ، ویرایش ، جستجو ، افزودن و حذف سوابق را می دهد. ASP.NET Maker برای انعطاف پذیری بالا طراحی شده است ، گزینه های متعدد شما را قادر می سازد تا برنامه های وب را تولید کنید که متناسب با نیازهای شما باشد. کدهای تولید شده تمیز ، ساده و به راحتی قابل تنظیم هستند. ASP.NET Maker می تواند باعث صرفه جویی در وقت شما شود و برای مبتدیان و توسعه دهندگان با تجربه به طور یکسان مناسب است.

لینک دانلود

نویسنده :
تاریخ انتشار : جمعه 25 بهمن 1398 ساعت: 19:13

نرم افزار Telegram Desktop 1.9.13 Win/Mac/Linux
تعداد بازديد : 1693

telegram یک برنامه پیام رسانی فوری رایگان است که در تمام دستگاه های شما کار می کند: Android ، iOS ، PC ، Mac ، Linux ، Windows Phone و یک نسخه وب برای پوشش دادن همه موارد دیگر وجود دارد. از ویژگیهای قدرتمند حفظ حریم خصوصی می توان به "گپ های مخفی" ، نوع خاصی از پیام رمزگذاری شده اشاره کرد. شما با استفاده از نسخه دسکتاپ این نرم افزار می توانید فیلم خود را در یک پنجره کوچک مشاهده کنید. هنگام تماشای فیلم ، سرعت پخش را در فهرست "‘ ... "تغییر دهید ...

لینک دانلود

 

نویسنده :
تاریخ انتشار : پنج شنبه 24 بهمن 1398 ساعت: 19:32

نرم افزار Autodesk PowerInspect Ultimate
تعداد بازديد : 977


نرم افزار اندازه گیری سه بعدی دستگاه های صنعتی

اشکال پیچیده سه بعدی را با کنترل کیفیت بیشتری اندازه گیری کنید. این نرم افزار از CMM های CNC (دستگاه های اندازه گیری مختصات) ، دستگاه های قابل بازرسی قابل حمل و انواع دیگر سخت افزارهای بازرسی پشتیبانی می کند.

لینک دانلود

نرم افزار Mgosoft PDF Merger
تعداد بازديد : 668

 Mgosoft PDF یک برنامه ساده و مستقل است که به شما امکان می دهد که دو یا چند فایل PDF Acrobat را در یک سند PDF تنها  کنید. این نرم افزار گزینه های بی شماری برای روش های ادغام ویژه ارائه می دهد که به شما امکان می دهد اسناد و قسمت های اسناد را به روش های مختلفی ترکیب کنید تا کار شما موثرتر شود. با استفاده از این نرم افزار می توانید فایل های خود را رمزگذاری کرده و امنیت آن را بالا ببرید. در ضمن این نرم افزار در تمامی نسخه های ویندوز قابلیت استفاده دارد.

لینک دانلود

نرم افزار افزایش عمر هارد اس اس دی Abelssoft SSD Fresh
تعداد بازديد : 591

Abelssoft SSD Fresh  یک نرم افزار عالی برای بهینه سازی طول عمر SSD است. درایوهای دیسک سخت به عنوان HDD شناخته می شوند و از فناوری متفاوتی نسبت به فناوری ذخیره سازی SSD استفاده می کند. درایوهای SSD (درایوهای جامد) ، dada خود را با استفاده از نیمه هادی در تراشه ذخیره کنید. با این حال ، گفته می شود که به دلیل عدم وجود دیسک های چرخشی در چنین هارددیسک ها در برابر HDD بسیار مقاوم تر است. همچنین باید در نظر بگیریم که درایوهای SSD در هر سلول محدودیت هایی دارند.

دانلود نرم افزار

نرم افزار بازیابی اطلاعات Auslogics File Recovery Pro
تعداد بازديد : 659

این نرم افزار یک برنامه کاربردی برای بازیابی اطلاعتی است که بدلیل حملات ویروسی و یا نقص برنامه نویسی از بین می رود. با استفاده از این برنامه ، می توانید گزارشات پاک شده ، موسیقی ، عکس های رایانه ای ، برنامه ها و هر رکورد دیگر را از دیسک سخت ، حافظه USB یا کارتهای حافظه دوربین را بازیابی کنید.

لینک دانلود

 

نرم افزار burnAware Pro
تعداد بازديد : 691



BurnAware نرم افزاری کامل برای رایت سی دی ، دی وی دی و Blu-ray از انواع ، از جمله M-Disc است. کاربران خانگی به راحتی می توانند دیسک های قابل بوت ، دیسک های چند مرحله ای ، سی دی های صوتی با کیفیت بالا و دی وی دی های ویدیویی را رایت کنند. کاربران می توانند از گزینه های پیشرفته BurnAware ، از جمله کنترل تنظیمات بوت ، پارتیشن UDF و نسخه ها ، سطح ISO ، انتخاب جلسه ، متن CD برای آهنگ ها و دیسک ها ، بازیابی اطلاعات ، پخش دیسک و کپی مستقیم بهره مند شوند.
لینک دانلود

نرم افزار Aurora 3D Animation Maker
تعداد بازديد : 723

یک برنامه قدرتمند که تمام ابزارها را برای ایجاد لوگو به صورت سه بعدی در اختیار کاربر قرار می دهد ، همچنین می توانید هر متن ، فیلم یا فقط انیمیشن خنده دار ایجاد کنید. اگر جلوه ها را در نظر بگیرید ، می توانید به عنوان مثال ، دود ، شعله های آتش یا باران ، برف یا آتش بازی را اضافه کنید ، به طور کلی ، آنها را با جزئیات بیشتری درک خواهید کرد. Aurora 3D Animation Maker از مقیاس زمانی مناسبی برخوردار است که به لطف آن می توانید همه جنبه های انیمیشن خود را با وضوح بیشتری کنترل کنید. برای هر شیئی که ایجاد می کنید ، می توانید نوع دیگری از انیمیشن را ارائه دهید ، فقط کافی است یک متن آماده را انتخاب کنید یا آن را ویرایش کنید تا متناسب با خودتان باشد. می توان شیء ایجاد شده را در محورهای آن کنترل کرد ، می توانید اندازه آنرا تغییر اندازه دهید و ...

لینک دانلود

نویسنده :
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 بهمن 1398 ساعت: 15:47

نرم افزار Rohos Logon Key
تعداد بازديد : 784

این برنامه روشی مناسب برای محافظت از دسترسی به رایانه با استفاده از کلید USB به جای رمزعبور معمولی ارائه می دهد. این راحت است - دسترسی سریع و اتوماتیک انجام می شود - اگرچه ویندوز هنوز با یک رمزعبور قوی محافظت می شود.
     ورود به سیستم مبتنی بر گذرواژه ضعیف را با کلید USB سخت افزاری جایگزین می کند (درایو فلش USB یا کارت حافظه)
     از رمزعبور بزرگ استفاده می کند ، بدون اینکه نیازی به یادآوری آن باشد
     ورود با USB کاملاً اتوماتیک و سریع است!
     این سیستم از رمز عبور محافظت می شود اما نیازی نیست که هر بار وارد سیستم شوید و یا باز کردن ویندوز ، آن را به صورت دستی وارد کنید
     ورود ایمن 2 عاملی: رمز عبور کد پین USB + شما
     برای ورود به سیستم خانه ، لپ تاپ و رایانه خود از یک USB واحد استفاده کنید
     محدودیت دسترسی به رایانه بر اساس USB
     ویندوز حتی در حالت Safe Mode نیز محافظت می شود


     لینک دانلود

 

نرم افزار اندرویدی VideoShow Video Editor Premium
تعداد بازديد : 753

VideoShow Pro تجربه ویرایش ویدیوی عالی را برای شما به ارمغان می آورد. با استفاده از کارهای کوچک ، می توانید با عکس و فیلم ویدئویی عالی تهیه کنید ...

لینک دانلود

 

 

 

 

 

نرم افزار O&O BrowserPrivacy
تعداد بازديد : 580


تاریخچه و داده های ذخیره شده در مرورگر شما می توانند چیزهای زیادی در مورد شما و فعالیت های اینترنتی خود نشان دهند. به عنوان مثال کوکی ها شناسایی وب سایت شما را آسان می کنند. فقط با فشار یک دکمه ، BrowserPrivacy O&O تمام داده های جمع آوری شده در مرورگرهایی را که استفاده می کنید از بین می برد و این امکان را به شما می دهد تا سطح امنیتی را که در آن داده های شما باید از بین بروند ، تنظیم کنید.البته این امکان فقط مربوط به مرورگرهایی است که توسط O&O BrowserPrivacy پشتیبانی می شوند. از حریم شخصی خود محافظت کنید.

لینک دانلود

نرم افزار Wise Care 365
تعداد بازديد : 683



Wise Care 365 ابزاری همه در یک است که شامل بررسی PC ، سیستم تمیز کننده سیستم ، تنظیم سیستم و مانیتور سیستم است. هنگامی که برخی از برنامه ها بدون اجازه شما سعی در ایجاد اصلاح کردند سریع دارند اقدام کنید. این محافظ هر پردازشی را که سعی در مخفی کردن رجیستری ویندوز دارد ، شناسایی و متوقف می کند.

لینک دانلود

نرم افزار GPU Caps Viewer 1.44.1.0
تعداد بازديد : 672

 

GPU Caps Viewer یک ابزار رایگان و بسیار برجسته است که به سرعت قابلیت های اساسی کارت گرافیک / پردازنده گرافیکی شما از جمله نوع GPU ، مقدار VRAM ، سطح پشتیبانی OpenGL API ، پایگاه داده پسوندهای OpenGL API و تنظیمات کلی سیستم و همچنین GPU را توصیف می کند. این نرم افزار به شما امکان می دهد گزارش های گسترده ای را با متن یا قالب XML مشاهده کنید.
لینک دانلود

نرم افزار COMSOL Multiphysics 5.5.0.292 Windows
تعداد بازديد : 1048

COMSOL Multiphysics یک بستر شبیه سازی است که شامل کلیه مراحل موجود در گردش کار مدل سازی از تعریف هندسه ، خواص مواد و فیزیک هایی است که پدیده های خاص را تا مدل های حل و ارسال پس از آن برای تولید نتایج دقیق و قابل اعتماد در بر می گیرد. محصولات رابط کاربری امکان یکسان سازی شبیه سازی را با سایر نرم افزارهای مهندسی و ریاضی مورد استفاده در طراحی محصول و فرآیند امکان پذیر می سازند. هنگامی که شما یک مدل تهیه کرده اید ، می توانید حتی با یک رابط کاربری اختصاصی ، آن را به یک برنامه شبیه سازی تبدیل کنید ، که می تواند برای استفاده بسیار خاص توسط افراد فراتر از بخش تحقیق و توسعه طراحی شود.

لینک دانلود

نویسنده :
تاریخ انتشار : پنج شنبه 3 بهمن 1398 ساعت: 17:50

نرم افزار VirtualBox 6.1.2
تعداد بازديد : 665

گاهی وقتا لازیم می شود که علاوه بر ویندوز موجود در لب تاب ویندوز دیگری نیز روی آن نصب باشدچون ممکن است بعضی وقتا در نصب یک نرم افزار و ... بر روی ویندوز موجود به مشکل بربخوریم. با استفاده از این نرم افزار براحتی می توانید چندین ویندوز مجازی را در لب تاب خود داشته باشید و استفاده لازم را از آن ببرید.

لینک دانلود

تبلیغات بنری
//تبلیغات متنی//